راهنمای خرید زودپز

ش

در این مقاله به بیان نکات و آیتم های مهم برای رسیدن به یک تصمیم مناسب در هنگام خرید زودپز می پردازیم.

سوپاپ ایمنی

 ایمنی را بایستی در رابطه با خرید هر نوع دستگاهی از جمله زودپز جدی گرفت احتمال بروز مشکل پایین می باشد، اما باید دقت نمایید که همان یک بار برای وارد نمودن خسارت مالی و خدای نکرده جانی و ایجاد جراحت کافی می باشد. پس در رابطه با سوپاپ ایمنی دقت لازم را به خرج دهید. 

فشار داخلی زودپز

یکی از آیتم های مهم کارکرده زودپز فشار آن می‌باشد که بر روی عملکرد آن و مدت زمان پخت تاثیر زیادی دارد. پایین بودن فشار موجب افزایش مدت زمان فرآیند پخت شده و کاربر بایستی و حوصله بیشتری تا آماده شدن غذا داشته باشد.

ظرفیت زودپز 

برای انتخاب ظرفیت مناسب به چند آیتم زیر بایستی توجه نمایید:

  • تعداد افراد خانواده: بدیهی است که هر چه تعداد افراد خانواده بیشتر باشد، شما بایستی حجم غذای بیشتری را برای مصرف در وعده های غذایی ناهار و شام آماده نمایید. پس نیاز به زودپز با ظرفیت بیشتری دارید.
  • حجم مصرف غذایی افراد خانواده: علاوه بر تعداد بایستی این موضوع را نیز مد نظر قرار دهید که آیا افراد خانواده شما حجم غذایی در حد متوسط افراد جامعه مصرف می نمایند یا این که خوش خوراک بوده و حجم غذای مصرفی آنها بالاتر از میزان متوسط می باشد. اگر چنین چیزی در مورد خانواده شما صادق است پس به حجم بیشتر زودپز فکر نمایید. 
  • رفت و آمد های خانوادگی و مهمانی ها: اگر جزو آن دسته از خانواده ها هستید که معمولاً میزبان مهمان های زیادی هستید، پس علاوه بر تعداد افراد خانواده برآوردی از مهمان هایی که در آینده برگزار خواهیم نمود و برای تهیه غذای آنها به زودپز احتیاج خواهید داشت را نیز در دستور کار خود قرار دهید تا بتوانید برآورد دقیق تری از ظرفیت مناسب پیدا نمایید.
رای دادن به این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *