راهنمای خرید چرخ خیاطی خانگی

ش

در این مقاله به بیان نکات و آیتم های مهم برای رسیدن به یک تصمیم مناسب در هنگام خرید چرخ خیاطی خانگی می پردازیم.

 سوزن نخ کن اتوماتیک 

تجربه سوزن نخ کردن برای بسیاری از ماها یک حس نوستالژیک را تازه میکند. مادربزرگ های دوست داشتنی قدیمی را به خاطر بیاورید که از فرزندان و نوه‌های خود می خواستند که «ننه جان جان خیر ببینی بیا این سوزن را برای من نخ کن». اما امروزه و برای فراهم آوری سهولت هر چه بیشتر برای خانم ها یک آپشن جذاب به نام سوزن نخ کن اتوماتیک چرخ خیاطی ها اضافه شده تا خانم‌ها بتوانند تمام تمرکز خود را بر روی ارتقاء کیفیت دوخت و دوز خود بگذارند و نیازی نباشد زمان و انرژی برای سوزن نخ کردن تلف نمایند.  

محل قرار گیری قرقره

 بهتر است که محل قرار گیری قرقره در بالای چرخ خیاطی باشد تا عملیات تعویض و جایگذاری قرقره  با سهولت حداکثر انجام شود.

وزن چرخ خیاطی

 فکر نکنید که بعد از خرید و نصب چرخ خیاطی دیگر هیچ وقت نیازی به جابجا کردن آن نخواهید داشت. پایین بودن وزن یک مزیت برای چرخ خیاطی به حساب آمده تا در حین جابجایی های احتمالی به کمترین تلاش و چالش نیاز داشته باشید.

برنامه های دوخت متنوع

 این آیتم بسیار کلیدی و اساسی می باشد. حتماً برای بررسی آن زمان مناسبی را اختصاص دهید تا نسبت به وجود برنامه های دوخت متنوع اطمینان حاصل نمایید. مسلما هر چه برنامه های دوختی که چرخ خیاطی  از آنها پشتیبانی می کند، متنوع تر بوده در آینده دست شما برای انجام فعالیت‌های مختلف در حین خیاطی بازتر خواهد بود. اگر در رابطه با این آیتم دقت کافی به خرج ندهید مطمئن باشید در آینده نزدیک انگشت حسرت به دهان خواهید گرفت که ای کاش با این چرخ خیاطی می توانستم فلان نوع دوخت را نیز انجام دهم. 

رای دادن به این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *