آرشیو دسته بندی: کسب و کار

بازاریابی زودگذر (Ephemeral marketing) و محتوای زودگذر (Ephemeral content)

A

محتوای زودگذر یک منبع غنی از محتوای چند رسانه ای (شامل تصاویر و ویدیوها) بوده که تنها برای یک دوره زمانی کوتاه در دسترس می باشد. محتوای زودگذر به عنوان یک استراتژی بازاریابی مورد توجه قرار گرفته که موجب ایجاد حس ترس از دست دادن (fear of missing out =FOMO) شده و هدف از آن […]

تناسب سازمانی (corporate fitness) و برنامه های سلامت (wellness programs)

A

برنامه های تناسب سازمانی یک جز مهم از هر برنامه اثربخش سلامت سازمانی (wellness program) می باشند و در بسیاری از سازمان های پیشرو به عنوان یکی از موضوعات اساسی در رابطه با محیط کار مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این مساله از دو جهت مورد توجه است، از یک سو برنامه های تناسب […]

ارزیابی آنلاین مهارت ها (Online skill assessment)

A

تست ها و آزمون های آنلاین ارزیابی مهارت برای ارزیابی مهارت افراد و کارکنان طراحی شده اند. این آزمون ها از یک سو خود افراد و متقاضیان شغل یا کسانیکه برنامه ای برای ارتقای شغلی خود دارند، امکان ارزیابی مهارت های خود را پیدا نمایند و از سوی دیگر سازمان ها بتوانند نسبت به ارزیابی […]

سندروم دانشجویی (Student syndrome)

A

سندروم دانشجویی (Student syndrome) به یک موضوع ساده و پرتکرار در برنامه ریزی و انجام فعالیت ها اشاره دارد. یک دانشجو یا دانش آموز را در نظر بگیرید که بایستی یک تمرین یا پروژه درسی را تا یک زمان مقرر که برای تحویل آن در نظر گرفته است، ارائه دهد. اکثر اوقات مشاهده شده است […]

تبلیغات برنامه ریزی شده (Programmatic Advertising)

A

تبلیغات برنامه ریزی شده که از آن با عنوان بازاریابی برنامه ریزی شده (Programmatic Marketing) نیز یاد می شود، به زبان ساده خودکارسازی خرید و فروش تبلیغات آنلاین می باشد. این رویکرد جدید تبلیغاتی رو به رشد بوده و منشا تحولات عظیمی در فضای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال خواهد بود. بسیاری بر این باورند که […]

بازاریابی ژئوفنسینگ (ژئوفنسینگ مارکتینگ GeoFencing Marketing)

A

ژئوفسنینگ مارکتینگ چیست؟ بازاریابی ژئوفنسینگ یکی از شیوه های نوین در علم بازاریابی و زیرمجموعه بازاریابی مکان محور (location-based marketing) می باشد. در این رویکرد جدید و نوآورانه از بازاریابی برای کسب و کارها این امکان فراهم می شود که به دارندگان تلفن های همراه هوشمندی که در یک محیط تعریف شده و معین (مانند […]