راهنمای خرید دوچرخه

ش

برای انتخاب یک دوچرخه مناسب و ایمن بایستی معیارهای مختلفی را در نظر گرفت که در این مقاله به بررسی این نکات و معیارها پرداخته می شود.

گل گیر
اگر ساکن شهرهای شمالی کشور یا هر شهر دیگری هستید که در طول بارندگی زیادی را تجربه می نمایید به این آیتم توجه نمایید که دوچرخه شما دارای گلگیر مناسب باشد تا در هنگام خیس و گلی شدن سطح خیابان و جاده ای که قصد عبور از آن را دارید به مشکل برنخورید و پاشیدن گل و لای موجب کثیف شدن شلوار شما و خود دوچرخه نشود.

جنس بدنه
جنس بدنه دوچرخه ها معمولا یا فلزی یا آلومینیمی می باشد

دنده
سرعت عوض کردن دنده یکی از آیتم های کلیدی می باشد.

رنگ دوچرخه
در رابطه با رنگ باید حسابی حواس خود را جمع کنید. بسیاری از مشتریان صرفا بر اساس نمای ظاهری دوچرخه صفر و آکبند در هنگام خرید تصمیم گرفته اند اما بعدها و در هنگام استفاده متوجه شده اند که رنگ واقعی دوچرخه آن چیزی نیست که در نگاه اول به نظر می رسیده است. در سالهای اخیر متاسفانه مشاهده شده است که بسیاری از سازندگان یا شرکت های فروشنده با استفاده از برچسب ها و استیکرهای رنگی و جذاب ظاهر زیبا و بزک شده ای را برای دوچرخه رقم می زنند، این موضوع برای قانع کردن و جذب خریداران کافی به نظر می رسد. در بسیاری از مواقع این برچسب ها و استیکرها از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و در نتیجه گذشت مدت زمان کوتاهی از بدنه دوچرخه به تدریج کنده می شوند و نمای ظاهری دوچرخه را از زیبایی می اندازند.

رای دادن به این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *