تجربه چندگانه (Multi Experience)

A (1)

گارتنر به عنوان پیشتاز در تحقیقات و مشاوره کسب و کار پیش بینی نموده است که اپلیکیشن های موبایلی اصلی ترین منشا ایجاد اثر بر روی موفقیت کسب و کارها در سال ۲۰۲۰ می باشند. بر اساس تحقیقات به عمل آمده، این مورد بدین دلیل رخ می دهد که اپلیکیشن ها می توانند نقاط جدید ارتباطی با کاربران ایجاد کرده و تعاملات جدیدی را در حجم بالا بین سازمان و مخاطبین و مشتریان رقم می زند. تحلیل گران برآورده می کنند که آینده توسعه اپلیکیشن ها با تمرکز بر موضوعی به نام تجربه چندگانه (Multi-Experience) شکل خواهد گرفت. فروشندگان پلتفرم های توسعه اپلیکیشن، ارزش های پیشنهادی بیشتری ارائه داده تا نیازها و الزامات مشتریان را به صورت اثربخش تری برآورده نمایند. در نتیجه این موضوع، پلتفرم های توسعه مبتنی بر تجربه چندگانه شکل گرفتند که در محیط های مختلفی مانند چت، صوت، واقعیت مجازی و ابزارها و گجت های پوشیدنی به منظور پشتیبانی موثر از کسب و کار دیجیتال، مورد استفاده قرار می گیرند.

تکنولوژی توسعه تجربه چندگانه

سرویس های هوش مصنوعی مبتنی بر فضای ابری برای پشتیبانی از توسعه اپلیکیشن تجربه چندگانه، استفاده می شوند. این موضوع در سازگاری با پدیدار شدن رابط های کاربری (interfaces)، تصویر و شناسایی صوت (voice recognition) و سایر سرویس های هوش مصنوعی است که کاربرد زیادی در اپلیکیشن ها پیدا نموده است.

رای دادن به این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *