بازاریابی ژئوفنسینگ (ژئوفنسینگ مارکتینگ GeoFencing Marketing)

A

ژئوفسنینگ مارکتینگ چیست؟

بازاریابی ژئوفنسینگ یکی از شیوه های نوین در علم بازاریابی و زیرمجموعه بازاریابی مکان محور (location-based marketing) می باشد. در این رویکرد جدید و نوآورانه از بازاریابی برای کسب و کارها این امکان فراهم می شود که به دارندگان تلفن های همراه هوشمندی که در یک محیط تعریف شده و معین (مانند یک فروشگاه یا یک مرکز خرید) حضور دارند، متصل شوند. این اتصال هم می تواند از طریق اپلیکیشن های موبایلی و هم از طریق صفحات وب صورت گیرد. ژئوفنسینگ یک تکنولوژی مکان محور بوده و در ارتباط با سایر تکنولوژی های مکان محور زیر می باشد:

  • تکنولوژی وای فای
  • تکنولوژی جی پی اس
  • تکنولوژی شناسایی بر پایه فرکانس رادیویی (RFID)
  • تکنولوژی بلوتوث
رای دادن به این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *