راهنمای خرید لباسشویی

ش

لباسشویی یکی از وسایل کلیدی و اساسی موجود در هر منزل و آشپزخانه ای می باشد. با افزایش قیمت ارز و تورم در سالهای اخیر قیمت این کالا نیز طبیعتا افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و از این رو امروزه خانواده ها برای خرید یک ماشین لباسشویی مناسب و باکیفیت بایستی بودجه قابل ملاحظه ای را تخصیص دهند. بنابراین طبیعی است که برای خرید، استفاده و همچنین نگهداری آن دقت نظر ویژه ای داشته باشند.

در ادامه به مهم ترین ویژگی های خرید یک ماشین لباسشویی پرداخته می شود:

۱- موقعیت قرارگیری درب

اینکه در ماشین لباسشویی در چه حالتی قرار گرفته باشد،‌ یکی از فاکتورهای کلیدی و مهم می باشد که موجب تقسیم بندی انواع ماشین لباسشویی و شکل گیری تقسیم بندی لباسشویی ها نیز بر این اساس شده است. بر پایه محل در ماشین های لباسشویی به دو دسته کلی درب از بالا و درب از جلو تقسیم می شوند که هریک دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد.

۱-۱- ماشین لباسشویی درب از جلو

مزایا و معایب این گروه از ماشین های لباسشویی را می توان در قالب محورهای زیر بیان نمود:

  • از نظر ارگونومی و حفظ سلامتی کاربران اصلی ماشین لباسشویی (که می توانند خانم های خانه دار باشند) این نوع از لباسشویی ها چندان مناسب نیستند. چرا که برای جادادن و بیرون آوردن لباس ها بایستی فرد استفاده کننده مدام خم و راست شود. اگر هم این نوع از ماشین لباسشویی را خریداری نمودید سعی نمایید در هنگام کار با آن در حالت نشسته قرار گیرید تا فشار کمتری به ستون فقرات شما وارد شود.
رای دادن به این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *