راهنمای خرید غذاساز

ش

در این مقاله به بیان نکات و آیتم های مهم برای رسیدن به یک تصمیم مناسب در هنگام خرید غذاساز می پردازیم.

ظرفیت غذاساز

 برای انتخاب ظرفیت مناسب به تعداد اعضای خانواده و میزان حجم مصرفی در وعده های غذایی مختلف توجه نمایید. واضح است که با افزایش تعداد اعضای خانواده و حجم غذای مصرفی باید به غذاساز با ظرفیت بزرگتری نیز فکر نمایید. اما ظرفیت بزرگ تر در عوض معایبی نیز با خود به همراه دارد مانند:

  •  اول اینکه بایستی هزینه و بودجه بیشتری را برای خرید غذاساز تخصیص دهید که خود مسئله مهمی به حساب می‌آید. 
  •  دوم اینکه غذاساز با ظرفیت بزرگتر فضای بیشتری را برای نگهداری نیز به خود اختصاص می دهد. با توجه به این که بسیاری از خانم ها  غذاساز را بر روی اوپن آشپزخانه یا داخل کابینت جای می دهند، در نتیجه به این آیتم نیز بایستی توجه کافی را داشته باشید تا بعدا دچار مشکل و پشیمانی نشود.
  •  موضوع سوم اینکه غذا سازه با ظرفیت بیشتر مسلماً وزن بیشتری نیز دارد و در هنگام جابجایی و تمیز کردن آن ممکن است اذیت شوید. پس این آیتم را نیز در نظر بگیرید. اگر تصمیم دارید که به صورت حضوری غذا ساز را تهیه نمایید توصیه می شود که حتماً خود خانم ها در فروشگاه هم غذاساز را به دست گرفته و جابجا نمایند تا حس و درک مناسبی از وزن آن پیدا نموده و بتوانند به خوبی تشخیص دهند که آیا قدرت کافی برای جابجایی غذاساز بدون وارد آمدن فشار به خود ( خصوصاً فشار به ستون فقرات و گردن) را دارند یا خیر؟
رای دادن به این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *