راهنمای خرید ضبط ماشین

ش

در این مقاله به بیان نکات و آیتم های مهم برای رسیدن به یک تصمیم مناسب در هنگام خرید ضبط ماشین می پردازیم.

قابلیت اتصال با سایر دستگاه های دیجیتال

در هنگام خرید پخش خودرو به این قابلیت توجه نمایید، چرا که در در صورت دارا بودن این قابلیت مجموعه متنوعی از امکانات جهت پخش فایل های صوتی و موزیک های مورد نظر خودتان را در خودرو برایتان فراهم خواهد شد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا از شر جابجا کردن فایل ها بین دستگاه‌های مختلف دیجیتال  و پخش خودرو خلاص شده و به راحتی بتوانید فایل های صوتی و موزیک های موجود در  گوشی تلفن همراه تبلت لپ تاپ کارت حافظه و غیره را با استفاده از پخش خودرو و با صدای مناسب بشنوید. این موضوع از طریق تنوع پورتهای ورودی دستگاه پخش خودرو شما محقق می شود. در هنگام بررسی برای خرید نوع پورت های ورودی را با دقت کنترل  نمایید که می تواند از بین حالات زیر باشد:

  • پورت ‏usb
  • پورت AUX
  • کارت‌خوان
  • اندروید 

قابلیت اتصال بلوتوث 

تصور کنید که فایلی را از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی برای گوشی تلفن همراه خود دریافت کرده اید و اکنون می‌خواهید آن را برای کل سرنشینان خودرو و همراهان خود پخش نمایید. در صورتی که قابلیت اتصال بلوتوث دستگاه پخش خودرو شما فعال باشد به راحتی می توانید از طریق این امکان فایل صوتی مورد نظر را در فضای خودرو خود پخش نموده و از آن استفاده نمایید. خیلی از ما به علت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی از سوی پلیس جریمه شدیم و تجربه تلخ این موضوع را در خاطر خود داریم. با استفاده از قابلیت اتصال بلوتوث به راحتی می‌توانیم صدای فرد پشت خط را از طریق پخش خودرو شنیده و به راحتی به مکالمه خود ادامه دهیم. البته توصیه می‌شود فقط در مواقع اضطراری و ضروری از این قابلیت استفاده نمایید، چرا که به هر حال  تا حدی موجب به هم خوردن تمرکز حواس راننده خواهد شد.  

قابلیت اتصال اینترفیس

شاید در نگاه اول اتصال اینترفیس یک قابلیت فرعی به حساب بیاید، اما در حین استفاده از پخش خودرو به خصوص جهت حفظ تمرکز راننده یک آپشن بسیار کاربردی است. تصور نمایید که در حین رانندگی به جای نگاه کردن برای دستگاه پخش و پیدا کردن دکمه‌های پلی و  توقف و عقب و جلو به راحتی از طریق ریموت کنترل روی فرمان خودرو خود بین تراک ها جابجا شده صدای موزیک را کم یا زیاد کرده و کلاً هر کار دیگری را با سهولت و بدون اینکه نیاز باشد دید خود را از مسیر و جاده منحرف نمایید به انجام برسانید. پس این قابلیت را نیز مورد بررسی جدی قرار دهید.

رای دادن به این post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *